A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти виконавчого Комітету Помічнянської міської ради

Перелік корисних посилань: конспекти уроків - 8 клас

1. https://naurok.com.ua/konspekti-usih-urokiv-do-navchalnogo-predmeta-biologiya-8-klas-77430.html - за вказаним посиланням Ви знайдете розробку, що містить матеріали для підготовки та проведення уроків біології у 8 класі, а також різнорівневі завдання для перевірки знань учнів по всіх темах.

Всього: 69 уроків.

 Перелік представлених уроків за «номером» та відповідною «темою»:

  1. «Біосоціальна природа людини. Наука, що вивчає людину. Методи дослідження організму людини».
  2. «Значення знань про людину для збереження її здоров’я».
  3. «Поняття про біологічні системи. Особливості будови клітин».
  4. «Тканини. Лабораторне дослідження ознайомлення з препаратами тканин людини».
  5. «Органи. Фізіологічні системи».
  6. «Поняття про механізми регуляції».
  7. «Нервова регуляція. Нейрон. Рефлекс. Рефлекторна дуга».
  8. «Гуморальна регуляція. Поняття про гормони».
  9. «Імунна регуляція».
  10. «Урок узагальнення з теми: «Вступ. Організм людини як біологічна система»».
  11. «Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі».
  12. «Будова скелета людини. З’єднання кісток».
  13. «Функції і будова скелетних м’язів. Лабораторне дослідження мікроскопічної будови м’язової тканини».
  14. «Робота м’язів. Втома м’язів».
  15. «Розвиток опорно-рухової системи людини з віком».
  16. «Надання першої медичної допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи. Профілактика порушень опорно-рухової системи».
  17. «Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини – основна властивість живого».
  18. «Харчування і обмін речовин. Їжа та її компоненти».
  19. «Значення компонентів харчових продуктів. Харчові та енергетичні потреби людини. Проект «Харчові добавки та їх значення»».
  20. «Значення травлення. Система органів травлення. Дослідницький практикум. Дія ферментів слини на крохмаль».
  21. «травлення у ротовій порожнині. Лабораторне дослідження зовнішньої будови зубів (за муляжами, моделями)».
  22. «Травлення в шлунку».
  23. «Травлення в кишечнику».
  24. «Регуляція травлення».
  25. «Харчові розлади та їх запобігання».
  26. «Контрольна робота з теми: «Харчування і травлення»».
  27. «Значення дихання. Системи органів дихання».
  28. «Газообмін у легенях і тканинах».
  29. «Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів».
  30. «Профілактика захворювань дихальної системи».
  31. «Внутрішнє середовище організму. Кров, її склад та функції. Лімфа».
  32. «Зсідання крові. Групи крові та переливання крові».
  33. «Імунна система. Імунітет. Специфічний і неспецифічний імунітет. Імунізація».
  34. «Алергія. Снід».
  35. «Система кровообігу. Серце. Будова та функції. Робота серця».
  36. «Будова та функції кровоносних судин. Рух крові. Лабораторне дослідження: вимірювання частоти серцевих скорочень».
  37. «Кровотечі. Серцево-судинні хвороби та їх профілактика».
  38. «Узагальнення тем: «Дихання» та «Транспорт речовин»».
  39. «Виділення – важливий етап обміну речовин. Будова і функції сечовидільної системи».
  40. «Захворювання нирок та їх профілактика».
  41. «Значення і будова шкіри. Терморегуляція».
  42. «Терморегуляція. Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри (опіки, обмороження), тепловому та сонячному ударі. Захворювання шкіри та їх профілактика».
  43. «Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини».
  44. «Спинний мозок».
  45. «Поняття про соматичну нервову систему. Вегетативна нервова система».
  46. «Профілактика захворювання нервової системи».
  47. «Загальна характеристика сенсорних систем. Будова аналізаторів».
  48. «Зорова сенсорна система. Око. Захист зору».
  49. «Сприйняття кольору, світла, простору. Гігієна зору».
  50. «Слухова сенсорна система. Вухо. Захист слуху».
  51. «Сенсорні системи смаку, нюху».
  52. «Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю».
  53. «Узагальнення знань по темі: «Сенсорні системи»».
  54. «Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи. Дослідницький практикум. Визначення типу ВНД та властивостей темпераменту».
  55. «Умовні та безумовні рефлекси. Лабораторне дослідження: визначення реакції зіниць на світло».
  56. «Інстинкти».
  57. «Мова».
  58. «Навчання та пам'ять. Лабораторне дослідження: дослідження різних видів пам’яті».
  59. «Мислення та свідомість».
  60. «Сон. Біоритми».
  61. «Ендокринна система. Залози внутрішньої та змішаної секреції».
  62. «Профілактика захворювань ендокринної системи».
  63. «Взаємодія регуляторних систем».
  64. «Будова та функції репродуктивної системи».
  65. «Статеві клітини. Запліднення. Менструальний цикл».
  66. «Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції».
  67. «Постембріональний розвиток людини. Репродуктивне здоров’я».
  68. «Репродуктивне здоров'я».
  69. «Узагальнення. Цілісність організму людини. Взаємодія регуляторних систем організму».

Вхід для адміністратора