Перелік корисних посилань: конспекти уроків - 7 клас
1. https://naurok.com.ua/konspekti-usih-urokiv-do-navchalnogo-predmeta-biologiya-7-klas-73036.html - за вказаним посиланням Ви знайдете розробку, що містить матеріали для підготовки та проведення уроків біології у 7 класі, а також різнорівневі завдання для перевірки знань учнів по всіх темах.
Всього: 68 уроків.
Перелік представлених уроків за «номером» та відповідною «темою»:
- «Тварина – живий організм. Основні відмінності тварин від рослин та грибів. Ообливості живлення тварин».
- «Будова тварин: клітини».
- «Будова тварин: тканини».
- «Будова тварин: органи та системи органів».
- «Узагальнення та контроль знань з теми «Вступ»».
- «Поняття про класифікацію тварин».
- «Кишковопорожнинні: особливості будови, способу життя, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини».
- «Кільчасті черви: особливості будови, способу життя, різноманітність, роль у природі. Лабораторне дослідження зовнішньої будови та руху кільчастих червів (на прикладі дощового черв’яка або трубочника)».
- «Членистоногі: особливості будови, способу життя, різноманітність».
- «Ракоподібні: будова, спосіб життя, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини».
- «Павукоподібні: особливості будови, способу життя, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини».
- «Комахи: будова, особливості способу життя. Практична робота1. «Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у комах»».
- «Комахи: різноманітність, роль у природі, значення в житті людини».
- «Комахи: роль у природі та значення в житті людини».
- «Молюски: особливості будови, спосіб життя. Лабораторне дослідження будови черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових молюсків».
- «Молюски: різноманітність роль у природі та значення в житті людини».
- «Паразитичні безхребетні тварини: членистоногі».
- «Паразитичні безхребетні тварини: гельмінти».
- «Узагальнення та контроль знань з теми: «Різноманітність тварин. Безхребетні»».
- «Загальна характеристика хребетних тварин. Риби: будова, спосіб життя».
- «Риби: різноманітність, роль у природі та значення у житті людини».
- «Амфібії: будова, спосіб життя, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини».
- «Рептилії: будова. Спосіб життя, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини».
- «Птахи: будова, спосіб життя».
- «Птахи: різноманітність, роль у природі, значення у житті людини».
- «Практична робота №2. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у різних птахів».
- «Узагальнення та контроль знань з теми: «Різноманітність тварин. Хребетні»».
- «Ссавці: будов, спосіб життя».
- «Різноманітність ссавців: яйцекладні та сумчасті. Плацентарні: комахоїдні та рукокрилі».
- «різноманітність ссавців: плацентарні».
- «Ссавці: роль у природі, значення у житті людини».
- «Практична робота №3. Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування».
- «Узагальнення та контроль знань з теми: «Ссавці»».
- «Живлення і травлення. Особливості обміну речовин гетеротрофного організму».
- «Дихання і газообмін тварин. Органи дихання у тварин, їх різноманітність, значення процесів дихання».
- «Транспорт речовин у тварин. Незамкнена та замкнена кровоносні системи. Кров, її основні функції».
- «Практична робота №4. Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин».
- «Виділення, його значення для організму, органи виділення тварин».
- «Опора й рух. Види скелета. Значення опорно-рухової системи».
- «Практична робота №5. Порівняння будови скелетів хребетних тварин».
- «Два типи симетрії як відображення способу життя».
- «Способи пересування тварин».
- «Покриви тіла тварин, їх різноманітність і функції. Лабораторне дослідження покривів тіла тварин».
- «Захист. Пристосування для активного захисту й нападу».
- «Узагальнення та контроль знань з теми: «Процеси життєдіяльності тварин. Системи органів»».
- «Нервова система, її значення і розвиток у різних тварин».
- «Практична робота №6. Порівняння будови головного мозку хребетних тварин (на муляжах/моделях)».
- «Органи чуття. Їх значення».
- «Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин».
- «Статеві клітини й запліднення».
- «Розвиток тварин».
- «розвиток тварин із перетворенням. Тривалість життя тварин».
- «Тематичний контроль знань з теми: «Нервова система, розмноження. Розвиток тварин»».
- «Поведінка тварин, методи її вивчення».
- «Вроджена й набута поведінка».
- «Способи орієнтування. Хомінг. Міграції тварин».
- 1 «Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна».
2 «Форми поведінки тварин»
- «Суспільна поведінка тварин».
- «Типи угрупувань тварин за К. Лоренцем. Ієрархія у групі».
- «Практична робота №7. «Визначення форм поведінки (або типів угрупувань) тварин (за відеоматеріалами або описом)»».
- «використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки».
- «Узагальнення та контроль знань з теми: «Поведінка тварин»».
- «Поняття про екосистему та чинники середовища».
- «Ланцюги живлення і потік енергії в екосистемах».
- «Співіснування організмів в угрупованнях».
- 1 «Вплив людини та її діяльності на екостистеми».
2 «Етичне ставлення людини до тварин».
3 «Екологічна етика й охорона природи».
- «Природоохоронні території. Червона книга України».
- «Узагальнення. Подібність у будові та проявах життєдіяльності в рослин, грибів, бактерій, тварин – свідчення єдності природи».