A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти виконавчого Комітету Помічнянської міської ради

Перелік корисних посилань: конспекти уроків - 7 клас

1. https://naurok.com.ua/konspekti-usih-urokiv-do-navchalnogo-predmeta-biologiya-7-klas-73036.html - за вказаним посиланням Ви знайдете розробку, що містить матеріали для підготовки та проведення уроків біології у 7 класі, а також різнорівневі завдання для перевірки знань учнів по всіх темах.

Всього: 68 уроків.

 

 

Перелік представлених уроків за «номером» та відповідною «темою»:

  1. «Тварина – живий організм. Основні відмінності тварин від рослин та грибів. Ообливості живлення тварин».
  2. «Будова тварин: клітини».
  3. «Будова тварин: тканини».
  4. «Будова тварин: органи та системи органів».
  5. «Узагальнення та контроль знань з теми «Вступ»».
  6. «Поняття про класифікацію тварин».
  7. «Кишковопорожнинні: особливості будови, способу життя, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини».
  8. «Кільчасті черви: особливості будови, способу життя, різноманітність, роль у природі. Лабораторне дослідження зовнішньої будови та руху кільчастих червів (на прикладі дощового черв’яка або трубочника)».
  9. «Членистоногі: особливості будови, способу життя, різноманітність».
  10. «Ракоподібні: будова, спосіб життя, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини».
  11. «Павукоподібні: особливості будови, способу життя, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини».
  12. «Комахи: будова, особливості способу життя. Практична робота1. «Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у комах»».
  13. «Комахи: різноманітність, роль у природі, значення в житті людини».
  14. «Комахи: роль у природі та значення в житті людини».
  15. «Молюски: особливості будови, спосіб життя. Лабораторне дослідження будови черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових молюсків».
  16. «Молюски: різноманітність роль у природі та значення в житті людини».
  17. «Паразитичні безхребетні тварини: членистоногі».
  18. «Паразитичні безхребетні тварини: гельмінти».
  19. «Узагальнення та контроль знань з теми: «Різноманітність тварин. Безхребетні»».
  20. «Загальна характеристика хребетних тварин. Риби: будова, спосіб життя».
  21. «Риби: різноманітність, роль у природі та значення у житті людини».
  22. «Амфібії: будова, спосіб життя, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини».
  23. «Рептилії: будова. Спосіб життя, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини».
  24. «Птахи: будова, спосіб життя».
  25. «Птахи: різноманітність, роль у природі, значення у житті людини».
  26. «Практична робота №2. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у різних птахів».
  27. «Узагальнення та контроль знань з теми: «Різноманітність тварин. Хребетні»».
  28. «Ссавці: будов, спосіб життя».
  29. «Різноманітність ссавців: яйцекладні та сумчасті. Плацентарні: комахоїдні та рукокрилі».
  30. «різноманітність ссавців: плацентарні».
  31. «Ссавці: роль у природі, значення у житті людини».
  32. «Практична робота №3. Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування».
  33. «Узагальнення та контроль знань з теми: «Ссавці»».
  34. «Живлення і травлення. Особливості обміну речовин гетеротрофного організму».
  35. «Дихання і газообмін тварин. Органи дихання у тварин, їх різноманітність, значення процесів дихання».
  36. «Транспорт речовин у тварин. Незамкнена та замкнена кровоносні системи. Кров, її основні функції».
  37. «Практична робота №4. Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин».
  38. «Виділення, його значення для організму, органи виділення тварин».
  39. «Опора й рух. Види скелета. Значення опорно-рухової системи».
  40. «Практична робота №5. Порівняння будови скелетів хребетних тварин».
  41. «Два типи симетрії як відображення способу життя».
  42. «Способи пересування тварин».
  43. «Покриви тіла тварин, їх різноманітність і функції. Лабораторне дослідження покривів тіла тварин».
  44. «Захист. Пристосування для активного захисту й нападу».
  45. «Узагальнення та контроль знань з теми: «Процеси життєдіяльності тварин. Системи органів»».
  46. «Нервова система, її значення і розвиток у різних тварин».
  47. «Практична робота №6. Порівняння будови головного мозку хребетних тварин (на муляжах/моделях)».
  48. «Органи чуття. Їх значення».
  49. «Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин».
  50. «Статеві клітини й запліднення».
  51. «Розвиток тварин».
  52. «розвиток тварин із перетворенням. Тривалість життя тварин».
  53. «Тематичний контроль знань з теми: «Нервова система, розмноження. Розвиток тварин»».
  54. «Поведінка тварин, методи її вивчення».
  55. «Вроджена й набута поведінка».
  56. «Способи орієнтування. Хомінг. Міграції тварин».
  57. 1  «Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна».

            2 «Форми поведінки тварин»

  1. «Суспільна поведінка тварин».
  2. «Типи угрупувань тварин за К. Лоренцем. Ієрархія у групі».
  3. «Практична робота №7. «Визначення форм поведінки (або типів угрупувань) тварин (за відеоматеріалами або описом)»».
  4. «використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки».
  5. «Узагальнення та контроль знань з теми: «Поведінка тварин»».
  6. «Поняття про екосистему та чинники середовища».
  7. «Ланцюги живлення і потік енергії в екосистемах».
  8. «Співіснування організмів в угрупованнях».
  9. 1 «Вплив людини та її діяльності на екостистеми».

            2 «Етичне ставлення людини до тварин».

            3 «Екологічна етика й охорона природи».

  1. «Природоохоронні території. Червона книга України».
  2. «Узагальнення. Подібність у будові та проявах життєдіяльності в рослин, грибів, бактерій, тварин – свідчення єдності природи».

Вхід для адміністратора