10 ЛАЙФХАКІВ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ і порада батькам – вчителька математики про дистанційне навчання
Як поступово збільшувати дистанційне навантаження, як дистанційно пояснити теорему Піфагора і не зазнати фіаско, як дистанційне навчання стало спасінням для учня з особливими освітніми потребами, поради батькам та чимало іншого.
Руслана Радчук – молекулярний біолог, генетик, понад 20 років проживає в Німеччини. Останні два роки викладає математику в середніх і старших класах однієї зі шкіл федеральної землі Саксонія-Ангальт. Педагогічну освіту, точніше спеціальність “вчитель біології і хімії”, вона колись отримала як додатковий фах у КНУ ім. Шевченка і до недавнього часу викладала хіба що студентам спецкурси. Згодом вирішила змінити галузь і, на прохання шкільної адміністрації, зголосилась викладати математику.
“Нова українська школа” докладно поговорила з пані Радчук про екстремальне опанування дистанційним викладанням, яке і для німецьких вчителів виявилося неабияким випробуванням.
Джерело публікації та більш розгорнута інформація за посиланням: https://nus.org.ua/articles/10-lajfhakiv-dlya-vchyteliv-i-porada-batkam-vchytelka-matematyky-pro-dystantsijne-navchannya/?fbclid=IwAR35lZVIFT-vBTfOVEbmRc4waNSzUbfclT-EKpp4UAmtRVuz8wyRwk4zr1I