A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради

Як організувати дистанційне навчання для дітей з ООП. Досвід вчителів

Дата: 17.04.2020 00:24
Кількість переглядів: 54

Фото без опису

“Щоб почати дистанційне навчання з дітьми з особливими освітніми потребами, треба просто почати”, – впевнена керівниця інклюзивних проєктів ГО “Бачити Серцем” Наталя Гладких.

Наталя також має лайфхаки, як організувати таку роботу. До прикладу, батькам треба призвичаїти дитину до нового розпорядку, вчителям треба помічник під час онлайн-конференції, щоб допомагав вирішити технічні питання, а дітям – час, аби звикнути.

А от директорка НВК “Престиж” у селі Балабино, що на Запоріжжі, Жанна Вінніченко, каже, що треба зважати і на технічні можливості дітей та батьків. А ще – створювати для всіх максимально комфортні умови і не наполягати, щоб учні виконували завдання вчасно. Мовляв, стресу і так вистачає.

“Нова українська школа” з’ясовувала, з чого треба почати навчання для дітей з ООП, як працює асистент учителя, як можуть допомогти батьки та що робити вузьким спеціалістам, які працюють з дітьми з ООП з інклюзивних класів.

Джерело інформації та більш детальна інформація за посиланням: https://nus.org.ua/articles/yak-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-dlya-ditej-z-oop-dosvid-vchyteliv/?fbclid=IwAR1xY-gdEkK7_URMB8b8YmPg0HWEL5Owk2_eSRJTvVjIpyGZA0zk7ksDPDM 


« повернутися

Вхід для адміністратора